Bibliotheek Den Bosch twee weken gesloten vanwege verhuizing

Gepubliceerd op: 5 februari 2024 16:14

Huis73 aan de Hinthamerstraat gaat verbouwen. Daarom verhuist de bibliotheek van Huis73 in Den Bosch tijdelijk naar Hekellaan 2, de Militaire Rijbaan. Om dit te realiseren is de bibliotheek twee weken dicht.

Vanwege de verhuizing is de bibliotheek van maandag 19 februari t/m zondag 3 maart gesloten. Op 4 maart opent de bibliotheek op een tijdelijke locatie: de oude Militaire Rijbaan op Hekellaan 2.

Bibliotheek twee weken dicht
Op zondag 18 februari om 17.00 uur sluiten de deuren van het bibliotheekgebouw aan Hinthamerstraat 72 voor publiek. De bibliotheek verhuist dan tijdelijk naar een andere locatie, namelijk naar Hekellaan 2. Vanwege die verhuizing is de bibliotheek twee weken dicht: van maandag 19 februari t/m zondag 3 maart.

Pand Hinthamerstraat 74 blijft open
Deze locatie blijft open voor cursussen en andere reguliere activiteiten. Ook kan je hier terecht om te werken of te studeren, en is de horeca open voor lunch of een kop koffie.

Nieuwe tijdelijke locatie Bibliotheek Den Bosch
Op maandag 4 maart opent de bibliotheek op een tijdelijke locatie: de oude Militaire Rijbaan op Hekellaan 2. Op een steenworp afstand van de Hinthamerstraat. Zo blijft de bibliotheek een plek in de binnenstad waar mensen elkaar ontmoeten, zich ontwikkelen, kunnen werken of studeren, een krantje kunnen lezen met een kopje koffie en waar een ruime boekencollectie aanwezig is.

Meer informatie over de verhuizing op www.huis73.nl/verhuizen.